петак, 31. јануар 2014.

Sisu ti u mms-u ne dam, hoću bre u facu da te gledam



Ima momenata, eto tako, poželeo si nekoga da voliš jako. Pa budem sebi smešna, shvatila sam da i sam pokušaj može biti kobna greška. Sebično se borimo samo za sebe, a vi, svi ostali, ko vas bre Hebe... Ako nasmejan želiš biti, čuvaj se, jer razloge sreće svoje moraš najstrožije kriti. More nas danas pitanja mnoga, pa neljudi postajemo valjda upravo zbog toga.  I kafa više nema smisao, ako si uz nju veselo odisao. To je magičan trenutak koji te ostavlja bez volje, jer si shvatio da je nekome u nečemu od tebe bolje. Da ironija bude veća, serviraju ti tada da im je najbitnija upravo baš tvoja sreća. Sve je više prijatelja ’pravih’, koje zbog radosti svoje zamalo bez ruku zadavih. Poštujem zbog toga više muški rod, jer imaju daleko jednostavniji funkcionalni kod. Najbitnije im da se okupe i opuste uz pivU, pogledaju tekmu i eventualno jedan drugom nešto reknU (što bi rekla moja pokojna bakuta). Žene su im lagano štivo, kratko, bilo je ili nije bilo fino. End of story!! Dok žene drage, moje, na sve spremne dok ne isteraju svoje. Ne daj Bože, izusti javno da voliš, za to ideš u pakao i tamo ćeš u najstrašnijim mukama da goriš. A tek što volimo da Gvirimo u tuđi lonac... Sve mi reci slatka moja, pa ja sam ti prijateljica, ja sam ti oslonac... Na gomili kada smo sve skupa, tada je radijacija najjača, uz osmehe prodajemo se ja ništa ne znam, oprostite mi što sam glupa. Trep, trep.... A u potaji, mozak nam šljaka trista na sat, već nakon par minuta tiho objavljujemo rat.  Usudila si se da ti bude bolje od mene, sram te bilo, sad ćeš da vidiš kojom brzinom će cvetić da ti svene. Posebno volimo da bijemo bitke preko muškog roda, a oni ništa ne kapiraju baš zbog gore navedenog im koda. Šta da vam kažem drugarice moje, Moji momci baš vam dobro stoje... feeling - muškarčine tačno je ima načina da zbog žena postanete splačina! Rambo svaka ti k’a Njegoševa! Naprotiv, njima je najbolje, naše im bitke pomogle da budu bolje volje. Doduše, previde tada činjenicu malu, zbog par minuta prolazne sreće, mogu izgubiti onu pravu.
Onda gledam svi su bre postali nekakve estete, a sve u korist sopstvene štete. Ugradi u sebe par kilograma silikona, bićeš u gradu hodajuća ikona. Momci će odmah da polete i svu pažnju će baš tim silikonima da posvete. Mozak ti neće trebati, jer ako primete da ga imaš, samo ćete bledo gledati. Ni momcima nije lako, umeju i oni biti zabavni jako. Situacija ima kada mi se razum gubi, gledam audi imaš, a gde su ti frajeru zubi. Pa  šta ako imaš svoj stan, ne znači da ću zbog toga biti tvoj veliki fan. Niko nikome šansu ne da, sve određuje skener dok se gleda. Računica je jednostavna, moje telo, tvoja stan i kola, ma biće nam do bola. Onda neko vreme prođe, došla cica mlađa, jer macanu bez zuba sada je ona slađa. Bezubom btw nema roka trajanja, jer dok lovu ima, biće sladak svima. Prišao meni jednom taj predratni švaler, pa hteo da se pokaže da je veliki kavaljer. Između ostalog pita me “Zašto držiš torbu, da u njoj možda ne kriješ bombu?” (kapira oduševio me na keca, sad će lakše da me peca). Kažem mu “I da jeste bomba, za Vas ne bi bila velika gre’ota, naživeli ste se, uskoro Vam je kapiram jubilarna stota .. naravno godina života!!” (pogleda me besno, bogami beše tesno).
Tu su i društvene mreže, pa je samim tim još teže. Čim prohodaš nauči šta je fotošop, jerbo će jednog dana od tebe da napravi ribu top. Još malo čekam da se u profilu pojavi rubrika, molim navedite koliko vam usta imaju kubika. Najviše volim slike muškaraca golih stomaka, zatim žena u brusevima pokrivene morem šljokica, a u pozadini gomila razbijenih pločica. Popnu se tako na veš mašinu, a onda sledi deo u kom je bitno da se što više skinu. Potom se te slike lajkuju, a ubrzo nakon se i startuju. Tada sledi prepiska mala, nakon čega broj mobilnog si dala. I tako idila počinje….

Odbijam da pripadam ovakvom svetu! Odbijam da se kao štuka Hebem u letu!! Pristajem samo na vrednosti prave i za život uslove zdrave! I na kraju izvinite što sam u fazonu sisu ti u mms-u ne dam, hoću bre u facu da te gledam.




Нема коментара:

Постави коментар