четвртак, 23. јануар 2014.

May the Force be with Us



I kakvo nam je to vreme došlo, da nasmeješ nekoga jednako je kao da si u krstaški pohod poš’o... Slušam žale se ovi naši muškarci, a mi nemamo pravo ni da nam u nekom trenutku eventualno, ne daj Bože zasmetaju samo komarci (to danas pročitah na jednoj net stranici gde još i dodeljuju papuče za bilo koji izraz muškosti)!! Oprostite nam što mi neke nismo vitke kao flaša piva, ali probajte i nas videćete umemo i mi biti radost živa. Ne, nećemo vam prve prići, jer ako još  i to uradimo pitam se da li ste uopšte sposobni kad dođe vreme zastavicu dići. Ložite se kao na pametne ribe, a onda kad trenutak dođe u kom ona ima šta reći, jedino što vam je u glavi jeste kako uteći. Tražite da radimo, ali ako kojim slučajem radimo dva posla, odmah se prsite šta je mačko tvome džepu para nikad dosta. Paraziti smo društveni ako kojim slučajem ne radimo, jer je tada samo jedan cilj kako da vas muške ojadimo. Usuđuju se da mi prozivaju pms, a nemaju kreativnosti ni za jedan sms. Vojska im je bila izgovor kao masovna goglota, a to što se mi devet meseci rastajemo od duše i na kraju na porođajnom stolu od života.... Kad im spomeneš bebe, odmah više nema entuzijazma i sve lošije Hebe...no kad im mame spomenu unuke, onda se nekako nađu kao na suvom štuke. Oči raskolače, do daha ne mogu doći, panika ih hvata, hitno neka od nas mora vam pomoći!! Najviše volim muške sa izraženim i jasno definisanim stavom, a da mu nije vrata ne bi imao konekciju sa glavom. Zameraju nam kad imamo koju dlaku viška, a onda od nas traže da sa radošću ljubimo njihovog u dlakama obraslog piška. Obrve im sada tanje nego naše, ali guzica nam zato ni slučajno ne sme biti veća od vaše. Jesti se ne sme, jer nam stomaci moraju biti ravni, ali zato njihovi nikada ne smeju biti gladni.  I tako prolaze dani, te sad hoće i familija da me sa'rani. Kažu u njihovo vreme udavale se mnogo mlađe, ja im kažem šta ćeš hranile ste se zdravije, mora da ste bile daleko slađe.

I zapamtite

  <a href="http://www.bloglovin.com/blog/11681745/?claim=re5rb4cbmcw">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 коментар: