петак, 24. јануар 2014.

Hrana to je moja nirvana



Što volim ove savete kako da duhom i telom ne svenete. „Svaki raskid je težak, ali raskid ove vrste daće vam more mogućnosti koje ranije niste imali“ hteli su dakle da kažu sledeće jedite i mnogi od vas u kupaćem kostimu na leto crveneće. Pazi, pritisak u glavi već mi skače, jer hoće da mi uskrate baš kad mi je klopanje najslađe. Naročito kada padne noć,  frižider tada projektuje neverovatnu moć. Zatim kažu: „Postoje određene namirnice, koje morate da izbacite iz ishrane ukoliko želite da smanjite obim struka i ponovo uđete u svoje omiljene farmerice“.  Feeling – gnušanje... Nemojte vi da sumnjate, u farmerice da uđem hoću i ako nisam verna samo voću. Nego dajte ženu koja nosi malo veći broj, pa nek ona bude uzor po kome se pravi kroj. Ali ne lezi vraže, takva žena mora jesti, jer kako će onda bez gore navedenog crvenjena na plaži da se opusti i u ležaljku smesti. More volim meso i neću ga se odreći, makar se na plaži u skafanderu budem morala peći.

A vidi ga kako deluje ukusno i sočno, u mom će stomaku baš da deluje moćno!!! 


Posebno mi je fitilj kratak ako neko pokuša da mi oduzme batak!! Kad počnem da glođem trticu, znajte udala sam se i proširila porodicu. Jer batak je kao tron, predaješ ga nasledniku svom.



Dalje „Umesto običnog mleka, pijte nezaslađeno kokosovo ili bademovo mleko“. Da, da, baš planiram da izađem ispred zgrade, da protresem drvo i eto ga kokos pade. Bademovo mleko može, eno ga u toaletu odlično je protiv perutanja kože. No sad kad nam već rekoste, možda ću dok se mažem, malo istog i da smažem.

Vidi čuda običnoga mleka, puno kalcijuma, zbog čega će naša kost biti tvrda, a ne meka!!!




I dalje, u nastavku diskusije, potpuni potop moje još uvek životne misije. Kokteli!! „Koliko god bili ukusni, kokteli sa svim tim šećerom i veštačkim sastojcima izazivaju vas da preterate sa količinom unetih kalorija. Popijte čašu vina umesto koktela. Ako ne možete da stanete na jednoj čaši (dve za muškarce), onda je bolje da ne pijete uopšte.“ Hajmo sad lagano, kalorije brojim samo ako nisam u konekciji sa duhom svojim. O čemu mi pričamo, na jednoj se čaši ostane, samo ako para u novčaniku ponestane. Još kad vidim da dve čaše može muškarac, odmah poručim i ja drugu, jerbo žedan mi onaj „čuveni“ komarac. Što se tiče vina, upila ga ona gore šnicla, uff što je tek onda bila fina.  

Koktelu moj pitak si ti i mojne da brineš neće nas rastaviti!!!





I konačno...

Šećer ćemo dobiti svi, sve dok nam ovakve savete budete davali vi!! Jedite ljudi sve, šetajte malo više i ne čitajte sve što ovaj narod piše!!

2 коментара:

  1. I dok se mazem mlekom bademovim, nasmejah se tvojim rečima odabranim. Osim što spomenula si mesa, volela bih da u daljem tekstu bude i testa. Osveži mi ovaj dan nimalo lak i hladan, sa ovim postom odoh u krevet gladan.
    Sjajno! Hvala!

    ОдговориИзбриши
  2. Ne brini Nasto, tvoje testo komentarisaću slasno!! Lisnata pogača tvoja biće lična karta moja...

    ОдговориИзбриши