субота, 25. јануар 2014.

Džaba ti sva krasota, s'tobom biti je golgota



Danas nije lako biti solo, kako bih vam rekla, to je jedno vrzino kolo. Izađeš u grad i čim se usidriš, igra kreće odmah i sad. Ima onih kojima ne treba mnogo, na jedan treptaj okom, oni polete skokom. No ima i nas koji bi prvo da se druže, u nadi da će se tako spoznati bolje, pa će to poznastvo samim tim da traje duže.  Međutim sve više kapiram da je to ravno nalaženju raja, jer iznenađenjima nikad kraja. Ipak žaliti se neću, nikome nije bilo lako na putu za svoju sreću. Odustajanja nema, boriti se mora, makar se tom prilikom naslušala raznoraznih glupih fora. Većina muškaraca hoće da ubode pa ode, ali neće da može, jer ima devojaka koje se na to ne lože. Najviše volim kad misli da je zbog kolica veća šmekerica. To smo devojke mi proizvele, jer se većina nas vodi onom „možda nije fin, al’ je in, dok na nama stoji sve pod konac, situacija je jasna poenta je novac“.  I koliko god visprene bile, u nekom trenutku desi se da prorade neke više sile. Srela, družila se, hemija je učinila svoje i konačno rešila sam da mu podarim telo moje. Odmah mi se u glavi javila pesma „Apsolutno moj je broj, idealan mi smo spoj“. Svideo mi se skroz, priča mu je cool, krupan, visok, čak i taj opušteni stomak, ma totalno zanimljiv momak... Odlazimo mi kod njega, bitišemo tu neko vreme, ja dolazim kući bogatija za još jedno iskustvo iz koga sledi:
Kada birate momke nemojte one mnogo krupne, jer oni mogu da vam slome ruke. Kada birate momke nemojte ni one mnogo visoke, jer od takvih rane su duboke. Mada trip je dobar, zaista letiš visoko osećaš se kao pravi soko. Kada birate momke, nemojte one sa dobro razvijenim rukama, jer može da vas baca po zidovima, posle čega ste na ozbiljnim mukama. Kada birate momke, nemojte one sa velikim stomacima, jer te bitke nisu pošle za rukom ni najhrabrijim junacima. Ako pak odaberete krupnog momka, ne dajte da predigra bude previše strastvena, jer tad rebra pucaju kao da su staklena. Ne podcenjujte njihovu snagu, jer vam noge u tom slučaju odoše k’vragu. Obavezno preventivno odradite par vežbica za kukove, ako nećete da kasnije proizvode zabrinjavajuće zvukove. Verujte, momci sa širokim ramenima ozbiljno prete da ugroze disanje čak i onim stamenima. Najvažnije je da sve vreme ostanete pribrani i kad prođe trenutak NJEGOVE sreće, laganim koracima bežite u nadi da primetiti neće. Odmah nakon toga, slede tri dana, kada ćeš od bolova da vidiš Boga svoga. Kosti su u šoku, al’ su srećne jer je oporavak u toku. Napomena za ovakvu avanturu birajte vikend, nikako radnim danima, jer ste tada teški i vama samima. Svakako očekujte poziv na ponovnu golgotu, jer momčina misli da vas je nepovratno osvojio na iskazan šarm i neverovatnu lepotu.



Poruka momcima





Нема коментара:

Постави коментар