уторак, 11. март 2014.

Na priči što je većeg Uda, srazmerno je manji čovek koji nema Muda


Naravno da povijaš glavu, tele i treba da pase travu. Glumio si velikog čoveka, ali ta ti titula bila vrlo kratkog veka. Mnogo si se gurao gde ti nije mesto, zato si i morao da napustiš presto. To što sam u nekim momentima ćutala, ne znači momak da sam bila mutava. Imala sam i ja u rukavu keca, igra je to bila i zvala se sad vidiš jednog, a sad dva zeca.  Stalno si negodovao što sam na jeziku britka, al’ ti veoma prijalo što sam u telu vitka. Zato sam i morala malo nerve da ti jedem, ali posle tako sita, ostatak dana samo umiljato predem. Preventivno sam katkad s’tobom delovala strogo, jer si umeo sebi na značaju davati mnogo. Kad god si umesto bubrega probao da mi uvaljaš muda, morao si da se sretneš sa facom mrguda. Inače, nekada u kraju bio si moćna faca, svaka riba naspram njega momentalno se na kolena baca. Moš’ misliti, tog velikog čuda, svaka odlepi kada oseti čari njegovoga uda.. Meni to bilo iskreno do suza smešno, što je tvome egu padalo izuzetno teško. Priznao si da sam ti zbog toga simpa dodatno bila, jer nisam podsmeh uvijala i od tvog pogleda krila. Katkad si umeo da budeš i prava domaća seljačina, totalno sam mačko cool, tip frajera koji samo uz tonu gudre mogu da osmisle jednu eventualno dve reči mudre. To su ti oni čije poreklo u Holandskom coffee shop-u lako spoznaju, vide ga za stolom kljuca, da je Srbin odmah ga prepoznaju. Bila, videla... Kako ne mogu uvek biti u svome stavu fit, onda mora na nekoga da baca hejt, u velikom je problemu ako ego nije sit. Time si valjda nešto hteo da dokažeš, kako si moćan, jak i snažan. Gledam ga pa mu zavidim, koja je to sloboda uma, on se time još i pravi važan. Žuljalo je to uši njegove, nikako nije prijalo toj opasnoj faci, zato je povremeno hteo u drugi univerzum da me baci. Prodavao si stalno nekakve urbane mi fore, no kad dođosmo jedan na jedan, ispade da je realno stanje stvari mnogo gore. Samo što sam rekla imam utisak da od tebe neće biti ništa, gle čuda, u sekundi je otkazala moć tvog u kraju poznatog i nadasve ’legendarnog miška’. Hoće to da se desi kod vas moćnih faca, na priči što ste većeg Uda, na delu vrlo sitni, sa setom gledaju mesto gde su im nekada bila Muda. Beše to tvoj momenat sramote, a ja u sebi pomislih pihh kakve li gre’ote. Onda smo morali da ti reanimiramo ego, kako bi sve na svoje mesto leglo. Naravno taj nemili nam događaj se nikada više nije spomenuo, da ne daj Bože takav moćnik ne bi opet u pogrešnom pravcu krenuo. Onda si priznao da si običan smrtnik, dakle potekao sa planete Zemlje, mogli smo na priču da udarimo temelje deblje.  Konačno je momak shvatio. Bubrege je u izlog, umesto muda, vratio. Postao je čovek, kad nešto pričam sluša i naravno da sam onda i ja prema njemu bila duša. Onda može sve, Wiserica tada sve pušta, a sve u prilog njegovoga gušta. Sve dok mi ne prodaje maglu, imaće kraj sebe osobu veoma umiljatu i dragu. I nije to bilo da bih njemu ugodila, takva sam ja, svemu bih se lako prilagodila. Najviše nam prijalo što tajni nije bilo i što se među nama ništa nije krilo. Iskreni smo bili u svemu, svaku sam sa njim mogla da obrađujem temu. Imala sam u njemu pre svega ortaka, pa sam opušteno mogla veoma često graktati kao svraka. A umem ja takva biti... Činjenica da niko nije znao za mene i njega, bila je upravo čar svega.. Dobro lažem, znale su možda jedna ili dve drugarice, jbg ubiju nas te naše ženske kafice. Bez ikakvog pritiska, frka se nikada ni oko čega nije digla, uživali smo kad god bi za to neka prilika stigla. Sećam se, kako se samo zubara plašio, pretrne sav kao da je video na livadi strašilo. I tada sam morala sa njim ići, jer neko je morao entuzijazam mu dići. Volela sam ja te momente jako, kada sa obradom krene čika doca, ja iz pozadine dobacujem, uživala je Wiserica tada iz osvete da mu zvoca. Pomislim evo rešenja! Strah ću da mu odagnam uz pomoć mog čarobnog pevanja, odgovor sam momentalno dobila, devojko usta otvaraj samo radi zevanja. I tada mi je bio neverovatno smešan, toliki čovek, kao stena, a ispade da ga uplaši i od miša sena. I njemu sam ja prijala jako, kad je bio tužan baš, evo ga cima i kaže trebaš mi osmeh da mi daš. I dobio je ;), osmeh naravno...
Ipak, imao je samo jednu omču oko vrata, velika mu frka bila od mog brata. Onda konačno shvatim šta je onim opasnim stavom hteo, iza toga se krio, jer da je beskičmenjak priznati nije smeo. I to je cela misterija tih moćnih, opasnih faca, zbog čega se nas gomila devojaka u teške drame baca. O čemu mi pričamo ljudi. I kako nije mogao da se oslobodi te čuvene omče, nađe drugu ovo moje momče. Ja mu uredno poželim sreću, na šta mi on ljuto reče to sa tobom nema veze, ja sa tobom prekidati neću. Jel da... E pa momče moje slatko, evo da ti kažem i to vrlo kratko. Mislio si mene da imaš na stand by-u, no moram ti reći time si nas samo brže priveo kraju. Nastavio on po svome, uredno bi da se petlja po životu mome. Tražio da mu polažem račune, u veze mi se mešao, zajeb’ je njegov što se u proračunu prešao. I posle svega jako je povređen, osujećen mu plan, pa je valjda zato toliko ozlojeđen. Koprca se on i dalje, moje NE mu nije bilo dovoljno, mislio je da će iznajmljivanjem stana u susednoj zgradi na našu situaciju uticati povoljno. Sada se sa konjinom srećem svako jutro!!

Šta da ti kažem.. Nisi momak svojevremeno imao herca, zato i jesi oduvan na keca. Šta ja da ti radim što te ona sada upregla pod svoje, sabira i oduzima za oboje. I nije mi te žao, tražio si i eto Bog ti je sve na tacni dao. Nemoj mene sada da gledaš tužno, ti si kriv što nam se priča završila ružno. To što ti sa njom nedostaje smeha, problem tvoj, ja ti zbog te činjenice neću biti uteha..

I posle ove moje i nekih drugih, sličnih priča, shvatila sam jedno. Što se više pravi važan, inteligencijom nekom silnom maše, neodoljiv je toliko, svaku koju je hteo uspeo je i da 'jaše'... .celokupno spolja jedna vrlo interesantna, vredna strahopoštovanja slič'ka, kad ono ispod iste zapravo se krije jedna obična p'čka. I onda posle nemoj da pevaš 'Što ti dadoh...'

Ekskluzivno dodajem i ovo: Naravno da se posle ove i svih mojih pisanija osećam moćno, pišem brate ovde sve što hoću, kažem ti sve od srca, baš onako sočno :) :) :)




Нема коментара:

Постави коментар