четвртак, 6. фебруар 2014.

Orgazam ili mozga spazam


Pa da li vi mene zezate? Imaju teoriju baš finu, kažu oni meni da bildujem vaginu. Razlog je intenzivniji orgazam. Dakle, mozak mi je konačno doživeo nepovratni spazam. Zbog bildovanja moje ’male’ misli mi na sekund potpuno stale. Kegelove vežbe bile pre, zbog kojih su do orgazma lako mogle doći žene sve. Međutim, zbog Kegela (vežbe za karlične mišiće, ako niste znali) nastala je među stručnjacima opšta frka, kad je za intenzivnijim orgazmom nastupila kolektivna trka. Utvrdiše oni da devojke ne rade ih pravilno, zbog čega stanje karlične kosti više nije stabilno. I šta sada, cela teorija u vodu pada. Šteta, a baš su bile zgodne, jer si, kako kažu, osim u partneru, mogla da ih radiš dok ležiš, sediš, stojiš i čekaš npr. zeleno svetlo na semaforu.  O mladosti moja, koliko si samo prolila znoja. A gde je godinama silna nervoza zbog gradskog nam prevoza. Znate onaj osećaj kad uđete u bus i prvo osetite miris belog luka. To su ti momenti, zbog kojih bi osim vagininih, upregla katkad i mišiće oko struka. Što je gužva veća, ’mala’ vežba, zbog dolazećeg orgazma već je hvata sreća. I tako je moja srećna ’mala’ osmeh licu dala. Onom s belim lukom sada mogu opušteno da mahnem rukom.

I sada kada znamo da od Kegela nema ’leba, u nove pohode za intenzivnijim orgazmom da se krene treba. U toj potrazi teg će nam pomoći, ako želimo do intenzivnijeg vrhunca doći. Kažu bildovanje bolje zbog težine. Ma nije valjda!! Moja ’mala’ dok joj visi teg nije u fazonu bilduje, pre bi rekla da je neko strano telo siluje. Nije vam dovoljno što prilikom sexa izmišljate tehnike razne, ako odbijem da se popnem na luster, odmah hoće da me kazne. Pozadinu (iliti ass) hvataju na foru, ako ne daj Bože odbiješ, odmah te svrstavaju u kategoriju najgoru. Izvini prijatelju moram ti kasti i nadam se da zbog toga nećeš u nesvest pasti. U pitanju je samo ljudska anatomija. Nije svaka rupa na telu predmet sexualnih orgija. Ajmo prostim rečima, ’anal’ je crevni kanal. Kako sada stvari stoje, kroz par godina atakovaće i uši moje. Već ih čujem kako kažu počela je riba da me guši, sve je dala samo neće uši. I sad pored svega, ’malu’ treba dodatno da opteretim uz pomoć nekakvog tega. Btw i na olimpijadi uskoro očekujte vaginu. Zahvaljujući čuvenom tegu, otkrili su novu sportsku disciplinu. Kažu učesnika je malo, baš sam iznenađena. To svakako znači da titulu lako može osvojiti svako. Zamišljam ponosnu vaginu, kada zbog nje zasviraju himnu, svi će na noge da se dignu.


Kažite mi gde je granica, našeg razuma poslednja stanica. Ljudska populacija rekla bih boluje od sve ozbiljnijih devijacija. Počela je ozbiljna bolest da hara, kada mozak može ovakve ideje da stvara. Neću više ništa da čitam, uzimam igle i počinjem da štrikam. A kad meni dođe muškarac moj, lako ću ja pronaći orgazam svoj. Nije teško pogoditi suštinu, potrebno je samo da poseduješ dobru veštinu. Još ako voliš u najvećem plamenu strasti ćeš da goriš. 


Нема коментара:

Постави коментар