четвртак, 14. август 2014.

Kompleks je gadan, ego ti zbog njega uvek gladan


Kompleks je gadan, ego ti zbog njega uvek gladan. Kada te isti radi, mnoštvo ljudi i ceo svet oko tebe budi nagon i potrebu da se sa nekim konstantno i neumitno svadi. Da bi sa svojim duhom živeo u skladu, da bi umanjio so na svojoj ljutoj rani, spas ćeš pronaći u njenoj, njegovoj, nečijoj mani. Godine prolaze i sve više te žulja taj tvoj duševni jad, postaješ u tome nezajažljiv, jer ti je za utehom takođe sve veća glad. U tvom izlogu stvari stoje ovako ‘Pogledajte me ljudi i zapamtite boli me Q’rac za sve i to jako’. Dok stojiš, gledaš sebe i svoj lik time se tešiš, ali kapiram da ti u pozadini plave jaja, jer i sam znaš da u tome silno grešiš. Evo priznajem umreću i neću znati, zašto za svaku boljku nesretni Q’rac mora cenu da plati. Na nadgrobnoj ploči stajaće mi natpis ‘Otišla je ona, volela je i bila je voljena, iskreno se radovala penziji, no vreme je da sada odgovor za kurčeve boli traži u nekoj drugoj dimenziji’. Primetila sam i to je fakat, nikako da se desi da ih npr. zaboli lakat. Ostav’te se više tog Q’rca, njegovo je da između ostalog decu pravi, nego lepo svoju glavu kod psihologa na analizu stavi. Učili su ljudi za to škole, uz njih mane mnogo manje bole. Posebno mi slatka teza, dok prozivaju druge on ili ona se zapravo samo na vrlo ‘originalan’ način zeza. Priznajem moj mozak ne prepoznaje taj smisao za humor, pa umesto hormona sreće, u njemu se tada luči samo i jedino umor. Pomislih pa kažem čekajte Turci, hoće i ovaj Mujo da se zabavlja na toj vašoj neobičnoj žurci. Međutim, zajebena je to igra, opasna je to fora, jer njihov lik u toj ‘zajebavanciji’ da se zaobilazi mora. Kako je to osetljiv i tanan duh, sam pokušaj šale na njihov račun odzvanja glasno, momentalno im strada i sluh. S tim u vezi, jasno mi je zašto nekada nešto pogrešno čuju, jedva do reči dođeš, jer oni uveliko u punom mlazu verbalno te pljuju. Ipak, utera ti to strah u kosti, obrva počne dobijati tikove, jer nikada ne znaš šta može isprovocirati takve likove. Inače se hvale velikom društvenošću, vole biti popularne face, izuzetna je čast ako takvi likovi u tvom pravcu lajk bace.

Desi se tako, naiđe im poseban trenutak, doduše vrlo retko, suoče se sa sobom pa se skupe kao petoparci. Gledam ih tada, skopa me tuga neka, da je Bog i meni dao Q’rac priznajem i njega bi počeli da podilaze žmarci. Ko zna možda i ja do kraja otkrijem taj smisao kurčeviti, pa ću konačno u nekom od životnih očaja moju malu makar pleviti. Priznajem ne bih da me boli, neki mudraci propagiraju da svoje telo treba da se voli. Ja se u tim teškim situacijama obično oslanjam na patku, ona mi pomogne da prebolim muku svaku. Zato kada vidim šta kompleksi od ljudi rade, tada me zaista najviše boli pomenuta patka, ne znam ona mi je za te prilike nekako posebno slatka. Ipak gadna je to patka, bićeš zbog nje kažnjen, jer ako nije na njihovom nivou tzv. Pekinška, neće im biti jednako kao tebi ili meni slatka. Kazna mora biti oštra, jer u nekoj neobaveznoj šali potkralo se da si im slučajno prozvao štošta. To su za njih situacije veoma stresne, u tom slučaju ozbiljno počinju da besne. Ne daj Bože ako ti u tim momentima znaju makar jednu slabu tačku, jezik im se brzinom svetlosti pretvori u praćku. Bacaće otrov u svim pravcima, jer tvoja sreća od njihove nikako ne sme biti veća. Razumem, neostvarene ambicije veliko su breme, pa je to njihovo nazovi zezanje zapravo rezultat samo jedne obične, stalno prisutne treme. Samopouzdanje im je na klimavim nogama, najveće su face kada duh dopinguju alkoholom ili veoma često nekim psihoaktivnim supstancama tačnije lakim ili teškim drogama. Gledam ih tada pa sam u zbunu dal’ da se smejem ili da plačem, jedna mi noga u grob stane, dok drugom lelujam na kori od banane.



Ističem ovom prilikom, izuzetno poštujem kult jezika i slobodu govora, kada je iskreno i bez preteranog umnog tovara. Umem i ja biti na jeziku oštra i priznajem to je alatka koja će u životu dosta da me košta. Porez na dužinu pomenutog uredno plaćam, s toga i pazim u kom ću pravcu sa njim da gađam. Tuđim se bolom ne sladim, nikada se ničim izazvana ne svadim. Kad moja patka poleti i kažem doviđenja, znači da sam prihvatila  tvoje postojanje kao takvog, te da me više ništa od strane tebe ne dotiče, a još manje vređa. Zbog svojih neostvarenih snova ne kažnjavam nikoga, kitim se samo svojim perjem, najpre se na svoj račun šalim i lažnim uspesima se ne hvalim.




Ne znam, zato mi nije jasna ta potreba određenih ljudi, da se u drugima uvek traži nešto što će iz ovog ili onog ugla da se kudi. Da su možda malo više na sebi i oko sebe radili, mnogi ljudi i njihovi uspesi bi im manje smetali i manje bi se na plodove njihovog rada gadili. Biti društveni parazit je stvar slobodne volje, ali nemoj posle da bacaš hejt što je drugima od tebe bolje. Držim se one u šali pa zavali i odgovorno tvrdim da takvi Q’rac svoj vole, nego ih negde duboko u mozgu neke druge stvari samo njima znane bole.  


Нема коментара:

Постави коментар